دو تصویر و دو تفسیر جدا گانه در دو کشور ایران و انگلیس

  • کد خبر : 5561
  • 03 دی 1399 - 13:05
دو تصویر و دو تفسیر جدا گانه در دو کشور ایران و انگلیس

به گزارش شوش۲۴، وقتی صحبت از رسانه های معاند می شود، عده ای با پرخاش و ناراحتی اعلام می کنند که چرا به رسانه های جهانی برچسب می زنید و … رسانه بی بی سی در یک تصویر برای فوت ۱۸۷ نفر از هموطنانمان از تصویر قبرستان خالی استفاده کرده است و از کلمه مرگ […]

به گزارش شوش۲۴، وقتی صحبت از رسانه های معاند می شود، عده ای با پرخاش و ناراحتی اعلام می کنند که چرا به رسانه های جهانی برچسب می زنید و …

رسانه بی بی سی در یک تصویر برای فوت ۱۸۷ نفر از هموطنانمان از تصویر قبرستان خالی استفاده کرده است و از کلمه مرگ استفاده می کنند!!!

در مقابل در کشوری مثل انگلیس که این روزها #ویروس_انگلیسی در آن شروع به پخش در دنیا شده است، از واژه جان باخته و مظلومیت نمایی از تصویری که سه خانم در آن هستند، استفاده شده است.

رسانه ها در دنیایی که در آن زندگی می کنیم، نقش مهمی در فهم و اطلاع رسانی مردم دارند که اگر با اندکی اغراض مطالب خود را بیان کنند، جلوه ای از یاس و ناامیدی در بین مردم ایجاد خواهند کرد.

رسانه خبرپراکنی BBCاز این نوع رسانه هاست که سالهای متمادی در پی این نکته است که وضعیت نابسمانی از زندگی مردم در کشورمان منتشر کند.

ما به عنوان شهروند منکر مشکلات عدیده ای که در کشور است نیستیم، ولی به طور ناحق مسائل مختلفی را بیان کردن و جلوه ای بد از کشور در رسانه های دنیا منتشر کردن کار درستی نیست.

روح اله پورطالب

لینک کوتاه : http://shush24.ir/?p=5561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

[poll id="2"]