جانشین فرمانده سپاه شوش: بسیجیان مالک اشتر ولایت هستند

  • کد خبر : 9261
  • 19 مهر 1400 - 19:06
جانشین فرمانده سپاه شوش: بسیجیان مالک اشتر ولایت هستند

به گزارش خبرنگار شوش۲۴، سروان پاسدار میردورقی جانشین  فرمانده سپاه شوش  روز  دوشنبه در جریان این مراسم جشنواره مالک اشتر گفت:  این جشنواره با هدف معرفی فرماندهان، مدیران  و رده های موفق و برتر در راستای توسعه ی فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه رشد برای این مدیران در نیروهای مسلح است. جانشین فرمانده سپاه […]

به گزارش خبرنگار شوش۲۴، سروان پاسدار میردورقی جانشین  فرمانده سپاه شوش  روز  دوشنبه در جریان این مراسم جشنواره مالک اشتر گفت:  این جشنواره با هدف معرفی فرماندهان، مدیران  و رده های موفق و برتر در راستای توسعه ی فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه رشد برای این مدیران در نیروهای مسلح است.

جانشین فرمانده سپاه شوش خاطر نشان کرد: بسیجیان مالک اشتر ولایت هستند.

سروان پاسدار میردورقی با اشاره به آیه ۶۰ سوره انفال گفت:  وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم،  این آیه به  معنا و مفهوم قدرت داشتن  در تمامی عرصه های فضای مجازی، نظامی و فرهنگی است، و در این زمینه ها باید نیروی انسانی تقویت شود.

وی در ادامه اضافه کرد: می توان زمینه‌های تحقق تمدن نوین اسلامی را مبتنی بر مؤلفه‌های  فرهنگی و اجتماعی  مهیا کرد.

سروان پاسدار میردورقی ذکر این نکته را نیز یاد آور شد:  در جشنواره سالانه مالک اشتر از رده‌های مختلف، فرماندهی و ارکان بسیج که در عرصه‌های مختلف موفقیت‌هایی را کسب کرده اند به صورت استانی و شهرستانی تقدیر می شود.

گفتنی است،  در این آئین از ۲۴ رده بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوش با حضور سردار حسین نژاد فرمانده لشکر ۷ عملیاتی ولیعصرخوزستان، امام جمعه و مسئولین شهری و فرهنگی در سالن امورتربیتی این شهرستان تقدیر شد.

لینک کوتاه : http://shush24.ir/?p=9261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

[poll id="2"]