اطلاعیه ها

سید اسماعیل موسوی به عنوان مدیر برتر کشوری انتخاب شد بسیجیان در همه عرصه ها خدمت گزار مردم هستند/۲۰۰۰ بسته حمایتی هدیه به نیازمندان خوزستان نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس شوش به دنیا آمد سردار باقری برنامه های هفته دفاع مقدس تشریح کرد/ برگزاری بیش از یک هزار برنامه در گرامیداشت ۴۱ سالگی دفاع مقدس پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد امین نیسی به عنوان رئیس هیئت ورزش های همگانی شوش منصوب شد امامی:شرایط اردوهای تیم های ملی مطلوب است پیگیری های مداوم جهت دریافت منابع مالی از وزارتخانه توسط،مدیران اجرایی دانشکده بهبهان ادامه دارد برپایی نمایشگاه عکس و پوستر بمناسبت هفته دفاع مقدس در شهرداری هندیجان حضور دکتر صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان جهت تقدیر از اعضای تیم کیک بوکسینگ شهرستان شادگان روح الله درخشان سرپرست شهرداری هندیجان شد بیست و چهارمین کانون بسیج رسانه ی استان خوزستان در شهرستان شوش راه اندازی گردید

دوقطبی سازی رسانه ای و نقش رسانه ها در مشارکت و عدم مشارکت مردم در انتخابات

  • کد خبر : 7538
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۶:۱۰
دوقطبی سازی رسانه ای و نقش رسانه ها در مشارکت و عدم مشارکت مردم در انتخابات

به گزارش شوش۲۴، کمتر از ۲۲ روز تا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و شورای شهر ششم باقی مانده است و روند حضور مردم در این انتخابات تقریبا در شهرهای مختلف کشور قابل پیش بینی نیست. حافظه تاریخی انتخابات در دوره های مختلف نشان داده است که همیشه با دو قطبی سازی انتخابات ریاست جمهوری مشارکت […]

به گزارش شوش۲۴، کمتر از ۲۲ روز تا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و شورای شهر ششم باقی مانده است و روند حضور مردم در این انتخابات تقریبا در شهرهای مختلف کشور قابل پیش بینی نیست.

حافظه تاریخی انتخابات در دوره های مختلف نشان داده است که همیشه با دو قطبی سازی انتخابات ریاست جمهوری مشارکت در انتخابات بالای ۵۰ درصد و در بعضی انتخابات ها تا بالای ۸۰ درصد نیز رسیده است.

این دوره از انتخابات نقش رسانه های داخلی برای حضور مردم و نقش رسانه های خارجی برای عدم حضور مردم بسیار روشن است و این نمود را پیدا کرده است که یک دوقطبی سازی رسانه ای در حال شکل گیری است.

رسانه های داخلی با برنامه ریزی که انجام داده اند توان خود را بر حضور گسترده قلمداد می کنند که امیدوارند با تبلیغات رسانه ای بتوانند این شور انتخاباتی را با مناظره ها انجام دهند.

رسانه های خارج نشین هم با تخریب کاندیدهای مختلف در حال این هستند که مردم را برای عدم حضور در انتخابات متمایل کنند.

در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با توجه به عدم احراز صلاحیت تنی چند از کاندیدها که به گفته خود پشتوانه مردمی داشتند، بی شک حضور مردم را در انتخابات با سردی مواجه کرده اند.

به نظر می رسد بازی دوقطبی سازی رسانه ای و نقش مردم در این انتخابات بیشتر از عدم حضور است و اگر این روند در کلان شهر ها با توجه مسائل کرونا و مسائل معیشتی رخ دهد بی شک در شهرهای کوچک که انتخابات شورای شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است از روند رو به رشدی برخوردار خواهد بود.

از این رو با توجه به اهمیت انتخابات۱۴۰۰ برای قشر ضعیف مردم که دچار مشکلات معیشتی هستند باید بیشتر مدنظر گرفته شود تا مبادا دچار مشکل خاصی شویم.

روح اله پورطالب

لینک کوتاه : http://shush24.ir/?p=7538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.