اطلاعیه ها

بهبهان ؛ تداوم وضعیت قرمز کرونایی/ فوت ۱۳۴ بیمارمبتلا به کرونا تاکنون بی تردید امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی مرهون بخشی از تلاش های شبانه روزی سبزاندیشان نیروی انتظامی است تخریب یک باب کوخه توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان هندیجان فرماندار امیدیه:ملاقات عمومی مردم با مسئولان ، روند خدمت‌رسانی را تسهیل می‌کند حضور امام جمعه شوش در جمع بیماران روانی مرکز حکیم شهر شوش مدیرخانه مطبوعات خوزستان: وعده های خانه مطبوعات شوآف نیست حق خواهی برای رسانه های استان است/ حذف نشست های خبری گزینشی، خواسته تمام اهالی مطبوعات و نه تنها مدیرخانه مطبوعات است رشد۳ پله ای پگاه خوزستان درسال جهش تولید نشست خبری مدیر عامل شرکت پگاه خوزستان با اصحاب رسانه برگزار شد آگهی دعوت مجمع عمومی موسس صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان امیدیه ارتقاء ۱۵ پله ای جایگاه فرمانداری هندیجان در ارزیابی عملکرد سال ۹۸ سعید پورعبدالهی معاون برنامه ریزی فرمانداری شوش شد نشست صلح و سازش قتل در سرخه صالح داوود از توابع بخش فتح المبین برگزار گردید

کرونا ویروس و ابرقدرتهای رسانه ای دنیا

  • کد خبر : 4112
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱:۰۳
کرونا ویروس و ابرقدرتهای رسانه ای دنیا

به گزارش شوش ۲۴، سال ۲۰۲۰ با کرونا آغاز شد و در حال حاضر این ویروس به نقطه ای رسیده است که مردم جهان این ویروس را جزئی از زندگی خود می دانند. فضای مجازی بی شک یکی از پرکابرد ترین فضاهای حال حاضر جهان به شمار می رود و زندگی مردم درگیر این فضا […]

به گزارش شوش ۲۴، سال ۲۰۲۰ با کرونا آغاز شد و در حال حاضر این ویروس به نقطه ای رسیده است که مردم جهان این ویروس را جزئی از زندگی خود می دانند.

فضای مجازی بی شک یکی از پرکابرد ترین فضاهای حال حاضر جهان به شمار می رود و زندگی مردم درگیر این فضا شده است.

از ابتدای سال ۲۰۲۰ تا کنون ابرقدرتهای فضای مجازی از جمله گوگل،فیس بوک، اینستاگرام، آمازون، مایکروسافت و همچنین اپل توانسته اند سود هنگفتی از این ویروس به جیب بزنند.

درآمد این شرکت ها در فضای مجازی به عنوان سردمداران عصر دیجیتال معادل ۳۴ میلیارد دلار بوده است.
سهام این شرکت ها رشدی معادل دوبرابر همین زمان در سال ۲۰۱۹ داشته است و این باعث شده است که مردم استفاده ای بی نظیر از فضای مجازی در سراسر جهان داشته باشند.

بی شک این رشد در ایران نیز در عصر دیجیتال نیز وجود داشته است و شرکت های داخلی از جمله دیجی کالا و دیگر شرکت های عرضه کننده مسائل اقتصادی توانسته اند رشد اقتصادی چندبرابری داشته باشند.

کرونا ویروس با وجود همه دامنگیری ها و ضربه های اقتصادی که به فضای کسب و کار حقیقی وارد کرده است، رشد قابل توجهی در فضای مجازی به وجود آورده است.

روح اله پورطالب /کارشناس مسائل بین الملل

لینک کوتاه : http://shush24.ir/?p=4112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.