کارشناس مسائل سیاسی:پیاده‌روی اربعین باید با تفکر مبارزه با رژیم صهیونیستی انجام شود

  • کد خبر : 14080
  • 22 مرداد 1403 - 20:01
کارشناس مسائل سیاسی:پیاده‌روی اربعین باید با تفکر مبارزه با رژیم صهیونیستی انجام شود
پورطالب با تاكید بر اینكه پیاده‌روی اربعین باید با تفكر مبارزه با رژیم صهیونیستی همراه باشد گفت: اگر این موضوع برای تمام شیعیان جهان جا بیافتد، رژیم صهیونیستی خطر نابودی خود را بیش از هر زمان دیگری احساس خواهد كرد.

به گزارش شوش۲۴، برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص اربعینی‌ها، یاوران امروز مردم فلسطین با روح الله پورطالب کارشناس مسائل سیاسی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

روح الله پورطالب با اشاره به نام گذاری شعار اربعین امسال یعنی «کربلا؛ طریق الاقصی» گفت: راه قدس از کربلا می‌گذرد جمله معروف امام خمینی(ره) است و امسال بیش از هر زمان دیگری این جمله معنا پیدا می‌کند. هر سال میلیون‌ها نفر از سراسر جهان و بیش از چهار میلیون نفر از ایران به سفر اربعین می‌روند و نماد بزرگترین راهپیمایی جهانی است.

وی با تصریح بر اینکه امسال اربعینی‌ها یاوران مردم فلسطین هستند، اظهار کرد: زمانی که اتحاد بین مسلمانان و شیعیان به وجود بیاید می‌توانیم امید داشته باشیم که به زودی نابودی رژیم صهیونیستی را مشاهده خواهیم کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به طرح جوشش بعد از مبارزه عاشورا که توسط رهبر انقلاب مطرح شده است بیان کرد: مردم با اتحاد و همبستگی در اربعین حرکت عشق و ایمان را به خود نشان می‌دهند. مردم در اربعین حسینی با اتحاد خود شرایطی را فراهم خواهند کرد تا به زودی زود شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه پیاده روی اربعین باید با تفکر مبارزه با رژیم صهیونیستی همراه باشد، گفت: اگر این موضوع برای تمام شیعیان جهان جا بیافتد، رژیم صهیونیستی خطر نابودی خود را بیش از هر زمان دیگری احساس خواهد کرد. بدون تردید نقش رسانه‌ها در این امر پررنگ است. باید این تفکر یکسان در مسیر اربعین بین همه زوار وجود داشته باشد و همه این مفهوم را درک کنند که راه قدس از کربلا می‌گذارد.

پورطالب در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو همایش بین‌المللی اربعین را فرصتی مغتنم برای اشاعه مباحث فرهنگی دانست و اظهار کرد: می‌توان فرهنگ مقاومت را با استفاده از ظرفیت کنگره اربعین فراگیرتر و همه گیرتر کرد و این موضوع به ویژه از آن جهت اهمیت دارد که در پیاده روی اربعین مردم از کشورهای مختلف و با فرهنگ‌های مختلف حضور دارند.

وی فرهنگ را جلوه‌ای بزرگ در راهپیمایی اربعین دانست و اظهار کرد: در این راهپیمایی از سرتاسر جهان حاضر هستند در طول چند روز پیاده روی، قطعا با ملل و پرچم مختلف روبرو خواهید شد و فرصت خوبی برای نزدیک شدن اندیشه‌ها با هدف مشترک مبارزه با صهیونیست است

لینک کوتاه : http://shush24.ir/?p=14080

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

[poll id="2"]