دعوت مجمع علوی و فاطمی حوزه بسیج دانش آموزی شوش از دانش آموزان رای اولی و مردم برای حضور پرشور در انتخابات

  • کد خبر : 13923
  • 10 اسفند 1402 - 20:04
دعوت مجمع علوی و فاطمی حوزه بسیج دانش آموزی شوش از دانش آموزان رای اولی و مردم برای حضور پرشور در انتخابات
مجمع علوی و فاطمی حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان شوش برای حضور پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

به گزارش شوش۲۴ ، متن پیام مجمع علوی و فاطمی حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان شوش جهت دعوت دانش آموزان رای اولی و آحاد مردم به شرکت در انتخابات بدین شرح است: 

حضور پرشور و آگاهانه دانش آموزان و مروم ایران اسلامی در ادوار مختلف انتخابات، به‌عنوان بارزترین جلوه مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید.

دانش آموزان با بصیرت شهرستان شوش تا به امروز همواره با حضور حداکثری توأم با شعور، در عرصه‌های مختلف، ضمن ناامید کردن دشمنان جلوه‌ای ویژه از همبستگی ملی را در به نمایش گذاشته‌اند.

بدون شک دانش آموزان رای اولی بار دیگر، با حضور پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در تحقق مجلس انقلابی و به نمایش گذاشتن جلوه مردم‌سالاری دینی در برابر دیدگان جهانیان، آن‌طور که شایسته است، نقش‌آفرینی خواهند کرد.

دانش آموزان شهرستان شوش ،همواره در عرصه تبعیت از ولایت فقیه و احساس تکلیف در برابر خون شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای دانش آموز دفاع مقدس ، حوادث تروریستی کرمان و شاهچراغ سرآمد بوده‌اند، در انتخابات پیش رو نیز حماسه‌ای بی‌بدیل و به‌یادماندنی از ولایتمداری، یکپارچگی، وحدت و همدلی را رقم خواهند زد.

لینک کوتاه : http://shush24.ir/?p=13923

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

[poll id="2"]