مدال نقره دستاورد بوکسور شوشی در رقابت‌های نوجوانان استان

  • کد خبر : 13865
  • 08 بهمن 1402 - 23:22
مدال نقره دستاورد بوکسور شوشی در رقابت‌های نوجوانان استان

در مسابقات بوکس انتخابی نوجوانان استان خوزستان، محمدامین کعب نماینده بوکس شوش به مدال نقره دست یافت. به گزارش شوش۲۴ ، رقابت‌های بوکس نوجوانان خوزستان در تاریخ ۲۸ و ۲۹ دی ماه امسال به میزبانی شهرستان دزفول برگزار شد، محمدامین کعب تنها نماینده شهرستان شوش در وزن ۴۸کیلوگرم در این رقابت ها موفق به کسب […]

در مسابقات بوکس انتخابی نوجوانان استان خوزستان، محمدامین کعب نماینده بوکس شوش به مدال نقره دست یافت.

به گزارش شوش۲۴ ، رقابت‌های بوکس نوجوانان خوزستان در تاریخ ۲۸ و ۲۹ دی ماه امسال به میزبانی شهرستان دزفول برگزار شد، محمدامین کعب تنها نماینده شهرستان شوش در وزن ۴۸کیلوگرم در این رقابت ها موفق به کسب نائب قهرمانی شد.

این بوکسور با اخلاق و خوش تکنیک یکی از هنرجویان باشگاه بوکس پیمان است. او پس از ۶ ماه حضور در این باشگاه و تحت مربیگری کیانوش و مصطفی سکوند، در رقابت‌های استانی شرکت کرده و پا به میدان گذاشته است.

“محمدامین کعب” در مبارزه نخست از سد نماینده آبادان [مهدبوکس استان] گذشت و پس از آن نماینده بهبهان را در همان روز ناکام گذاشت و به فینال مسابقات راه یافت. این هنرجو در یک رقابت نزدیک مغلوب تجربه بوکسور آغاجاری شد و به مقام دوم بسنده کرد.

قابل توجه است که در شهریور ماه امسال؛ محمدمهدی کعب، برادر محمد امین از باشگاه پیمان‌شوش، مدال طلا مسابقات بوکس استان در رده سنی خردسالان، وزن ۲۸ کیلوگرم، را از آن خود کرد.

باشگاه بوکس پیمان طی پیامی به شوش‌پلاس این افتخارآفرینی را به خانواده محترم این بوکسور و جامعه ورزش شهرستان تبریک گفت و از تمامی پیشکسوتان، مربیان و به‌ویژه برگزارکنندگان مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : http://shush24.ir/?p=13865

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

[poll id="2"]