پانزدهمین اثر استاد جعفر دیناروند منتشر شد

  • کد خبر : 13862
  • 08 بهمن 1402 - 23:18
پانزدهمین اثر استاد جعفر دیناروند منتشر شد

به گزارش خبرنگار شوش ۲۴،این کتاب با نام طلایه داران و امید با محتوای انسانگرایانه،به ابعاد مختلف هدایت جامعه در دو بعد مثبت و منفی پرداخته است. این کتاب در صد و هشتاد صفحه و به وسیله انتشارات دانیال نبی(ع)منتشر شده است.نویسنده در پاسخ به سئوالی در مورد هدف از انتشار را بیداری نسل امروز […]

به گزارش خبرنگار شوش ۲۴،این کتاب با نام طلایه داران و امید با محتوای انسانگرایانه،به ابعاد مختلف هدایت جامعه در دو بعد مثبت و منفی پرداخته است.

این کتاب در صد و هشتاد صفحه و به وسیله انتشارات دانیال نبی(ع)منتشر شده است.
نویسنده در پاسخ به سئوالی در مورد هدف از انتشار را بیداری نسل امروز و امیدواری به آینده ذکر کرد و از علاقه مندان به مطالعه خواست تا به دقت به محتوای آن بپردازند.
کتابی که در آن،مسئو لیت های مختلف جامعه را به چالش کشانده است.وی در مورد آثار آینده خود به کتاب جامعه نگر فرهنگ ناموسی یا ناموس فرهنگی اشاره و اظهار امیدواری کرد که قبل از پایان سال وارذ بازار شود.

از وی در باره میزان همکاری مسئولین فرهنگی شهر سئوال شد که گفت: همیاری وجود ندارد.وی در مورد استمرار نوشتار در زمینه تاریخ شوش،آن را امری لازم دانست که از دید مسئولین پنهان مانده است.از نظر ایشان،تاریخ شوش،مملو از ناگفته هاست.نویسنده در باره توانایی نویسندگان بومی،آن را غنی توصیف و خواستار تشکیل جامعه نویسندگان شوش با فراخوانی گسترده گردید.

وی نیاز به برگزاری همایش های فرهنگی جهت معرفی نویسندگان و آثار را مطرح و با اظهار امیدواری،خواستار حمایت از این قشر شد.وی از انتشارات دانیال نبی به ویژه مدیر مسئول آن تشکر کرد.پایگاه خبری شوش ۲۴ ضمن تبریک به این نویسنده گرامی و توانا،آمادگی خود را جهت هر نوع همکاری اعلام می نماید.

لینک کوتاه : http://shush24.ir/?p=13862

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

[poll id="2"]