۵ کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان شوش افتتاح شد

  • کد خبر : 13726
  • 06 آذر 1402 - 15:24
۵ کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان شوش افتتاح شد

به گزارش شوش۲۴، عصر امروز دوشنبه آئین افتتاحیه پنج کانون فرهنگی و هنری جدیدالتاسیس در مساجد شهرستان شوش با حضور حجت‌الاسلام «قاسم سمیری» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد. حجت‌الاسلام سمیری در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد خوزستان […]

به گزارش شوش۲۴، عصر امروز دوشنبه آئین افتتاحیه پنج کانون فرهنگی و هنری جدیدالتاسیس در مساجد شهرستان شوش با حضور حجت‌الاسلام «قاسم سمیری» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سمیری در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد خوزستان در حال فعالیت هستند، افزود: کانون‌های مساجد شهرستان شوش از فعال‌ترین کانون‌های استان هستند که امید است شاهد رشد و تقویت آنها باشیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در مساجد خوزستان، اضافه کرد: با ابلاغ ستاد کانون‌های مساجد کشور، کانون‌های خواهران در کنار کانون‌های مساجد عمومی در حال راه‌اندازی است که در استان تاکنون ۶۰ کانون خواهران ثبت شده است.

وی خواستار فعالیت بیشتر کانون‌های مساجد در زمینه قرآنی، کتاب و حوزه‌های فرهنگی و هنری شد و گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال تجهیزاتی را برای کانون‌های مساجد استان تأمین کنیم.

حجت‌الاسلام مهدی علیزاده اصل، امام جمعه شهرستان شوش در این مراسم با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «مساجد سنگرند سنگرها را حفظ کنید» عنوان کرد: امروز دشمن در تلاش برای ایجاد شبهات در میان جوانان و نوجوانان است تا پایه‌های اعتقادی آنها را تضعیف کند.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم جوانان را به سمت به سمت مساجد جذب کنیم و تربیت و رشد دهیم، مساجد همچون سنگری قدرتمند در مقابل توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان، جوانان و نوجوانان را از آسیب حفظ می‌کنند.

امام جمعه شهرستان شوش، کانون‌های فرهنگی هنری را یکی از پایه‌های رونق مساجد دانست و خواستار تقویت و پویایی و فعالیت بیشتر این کانون‌ها در سطح استان و شهرستان شد.

به گزارش مهر، در این مراسم مجوز کانون و حکم مسئولیت کانون‌های فرهنگی هنری جدیدالتاسیس المصطفی (ص)، رحمه للعالمین، قاسم سلیمانی، امام موسی کاظم (ع) و مهدی موعود (عج) شهرستان شوش اعطا شد.

لینک کوتاه : http://shush24.ir/?p=13726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

[poll id="2"]