نشست‌های فرهنگ عمومی شوش باید هدفمند باشند

  • کد خبر : 13607
  • 22 آبان 1402 - 15:17
نشست‌های فرهنگ عمومی شوش باید هدفمند باشند

به گزارش شوش۲۴، امام جمعه شوش با تاکید بر ضرورت برگزاری هدفمند نشست‌های فرهنگ عمومی در شوش گفت: آسیب‌ها، نقاط ضعف و قوت فرهنگی و اجتماعی در شهرستان باید شناسایی شوند و رفع این مسایل در دستور کار شورای فرهنگ عمومی باشد. حجت‌الاسلام مهدی علیزاده اصل یکی از آسیب‌های مهم فرهنگی و اجتماعی در شهرسان […]

به گزارش شوش۲۴، امام جمعه شوش با تاکید بر ضرورت برگزاری هدفمند نشست‌های فرهنگ عمومی در شوش گفت: آسیب‌ها، نقاط ضعف و قوت فرهنگی و اجتماعی در شهرستان باید شناسایی شوند و رفع این مسایل در دستور کار شورای فرهنگ عمومی باشد.

حجت‌الاسلام مهدی علیزاده اصل یکی از آسیب‌های مهم فرهنگی و اجتماعی در شهرسان شوش را تیراندازی در مراسم‌ عزا و عروسی دانست و افزود: برای کاهش این آسیب‌ها با استفاده از ظرفیت معتمدان و شیوخ منطقه اقدام‌هایی انجام شد که نتیجه آن کاهش این تیراندازی بود البته این اقدام‌ها باید مستمر باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته تشکیل بسیج ادامه داد: مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی فرصت مغتنمی برای انجام کار فرهنگی است که باید از این مناسبت‌ها نهایت استفاده شود.

امام جمعه شوش با بیان اینکه تفکر بسیجی نیاز کنونی مدیران کشور است افزود: بسیاری از گره‌ها و مسایل کنونی با تفکر و کار جهادی و بسیجی قابلیت گشایش دارند که باید تلاش شود این تفکر در میان کودکان و نوجوانان نهادینه شود.

رژیم صهیونیستی نازی مدرن عصر کنونی است

حجت‌الاسلام علیزاده اصل در بخش دیگری از سخنان خود رژیم صهیونیستی را نازی مدرن عصر کنونی دانست و گفت: تا زمانی که دست آمریکای جهانخوار و جنایتکار از منطقه کوتاه نشود کشورهای منطقه رنگ ثبات و آرامش را نمی‌بینند و تمام دست و پا زدن آمریکا برای استمرار حضور آنها در منطقه است.

امام جمعه شوش با تاکید بر اینکه تجزیه ایالات متحده آمریکا دور از ذهن نیست تصریح کرد: شروع قطع شدن دست آمریکا از منطقه نابودی اسراییلاست و گام دوم نابودی و تجزیه آمریکا خواهد بود.

وی تاکید کرد: جنگ میان کفر و اسلام پایان ناپذیر است به همین دلیل شناخت کفر و ایستادن در برابر آن در همه عصرها ضرورت دارد.

لینک کوتاه : http://shush24.ir/?p=13607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

[poll id="2"]