رونق اشتغال و توسعه زیر ساخت‌ها در شوش با کمک بانک ها

  • کد خبر : 13448
  • 08 مهر 1402 - 15:57
رونق اشتغال و توسعه زیر ساخت‌ها در شوش با کمک بانک ها

 به گزارش شوش۲۴، فرماندار شوش از شعب بانک‌های مستقر در این شهرستان خواست در راستای رونق اشتغال، تولید و توسعه زیر ساخت‌ها در شهرستان شوش به طور جدی وارد عمل شوند . محسن حویزه افزود: شهرستان شوش به عنوان قطب کشاورزی استان خورستان باید جایگاه واقعی خود را در حوزه بانکی و اقتصادی کسب کند […]

 به گزارش شوش۲۴، فرماندار شوش از شعب بانک‌های مستقر در این شهرستان خواست در راستای رونق اشتغال، تولید و توسعه زیر ساخت‌ها در شهرستان شوش به طور جدی وارد عمل شوند .

محسن حویزه افزود: شهرستان شوش به عنوان قطب کشاورزی استان خورستان باید جایگاه واقعی خود را در حوزه بانکی و اقتصادی کسب کند تا اقتصاد کشاورزان بچرخد تا شاهد رونق تولید و اشتغال در بخش مهم کشاورزی در این شهرستان باشیم .

وی از بانک‌ها به عنوان پیکره اقتصادی شهرستان شوش نام برد و گفت: بخش مهم دیگری از پیکره اقتصادی شهرستان شوش سرمایه گذاران می‌باشند که با حمایت از آن‌ها شاهد اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغالزا در شهرستان خواهیم بود.

فرماندار شوش همچنین از شرکت‌ها و کارخانجات بزرگی که در محدوده شهرستان شوش فعالیت می‌کنند خواست گردش مالی خود را در بانک‌های شهرستان شوش متمرکز کنند تا از محل رسوب سرمایه آن‌ها در بانک‌های منطقه طرح‌های تولیدی و اشتغالزا در شهرستان شوش اجرا شود.

وی گفت: موضوع گردش مالی کارخانجات مستقر در شهرستان شوش به طور جدی در حال پیگیری است تا مردم شهرستان شوش و نیز متقاضیان طرح‌های تولیدی و اشتعالزا از مزایای دریافت تسهیلات بانکی به راحتی بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با اشاره به گله مندی شهروندان ونیز بهزیستی و کمیته امداد از عملکرد برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تکلیفی گفت: از بانک‌های مستقر در شهرستان شوش انتظار می رود در پرداخت تسهیلات تکلیفی از جمله تسهیلات ازدواج، فرزند آوری، اشتغال بهتر عمل کنند.

فرماندار شوش در خاتمه به نقش مهم بانک‌ها در تولید و اشتغال اشاره کرد و از روسای بانک‌های شوش خواست در راستای رونق تولید و اشتغال با تولیدکنندگان همکاری بیشتری داشته باشند .

لینک کوتاه : http://shush24.ir/?p=13448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

[poll id="2"]