اقتدار و امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم

  • کد خبر : 13412
  • 06 مهر 1402 - 9:50
اقتدار و امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم

به گزارش شوش۲۴؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال علیه السلام در آیین غبار روبی گلزار شهدای این شهرستان اظهار داشت: با این اعتقاد به این مکان معنوی آمدیم که قطعا تمامی شهدای گرانقدری که در این گلزار حضور دارند همراه ما و شاهد و ناظر بر این حضور ما […]

به گزارش شوش۲۴؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال علیه السلام در آیین غبار روبی گلزار شهدای این شهرستان اظهار داشت: با این اعتقاد به این مکان معنوی آمدیم که قطعا تمامی شهدای گرانقدری که در این گلزار حضور دارند همراه ما و شاهد و ناظر بر این حضور ما هستند.

سرهنگ موسوی افزود: وجود خانواده معظم شهدا مایه برکت و نعمت است و این امنیت و آرامش و اقتدار را مدیون شهدا و خانواده معظم شهدا هستیم و این وظیفه همه ماست که در خدمتشان باشیم‌.

 موسوی بیان کرد: جانفشانی شهداء در دوران دفاع مقدس و در همه میدانها نشان داد اگر این عزیزان در روز عاشورا نیز حضور داشتند، به ندای یاری امام حسین علیه السلام لبیک می گفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال علیه السلام بیان داشت: همه مسئولین و جوانان عزیز برنامه ریزی کنند و در گلزار شهدا و در محضر شهدا قرار بگیریم و با این اعتقاد که قطعا شهدا حاجت انسان را برآورده می کنند به زیارتشان برویم.

گفتنی است این مراسم با حضور مسئولین شهرستان و پاسداران و اقشار مختلف بسیج در گلزار شهدای شوش دانیال علیه السلام برگزار گردید.بسیج شوش

لینک کوتاه : http://shush24.ir/?p=13412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

[poll id="2"]