پورطالب مدیر مسوول پایگاه خبری شوش۲۴ در مراسم تجلیل از خبرنگاران بیان نمود:

چرا نماینده شوش سه سال است که با اصحاب رسانه نشست خبری برگزار نکرده است؟

  • کد خبر : 13260
  • 20 مرداد 1402 - 23:53
چرا نماینده شوش سه سال است که با اصحاب رسانه نشست خبری برگزار نکرده است؟

به گزارش شوش۲۴، روح الله پورطالب مدیر مسوول پایگاه خبری شوش۲۴ در مراسم روز خبرنگار که تالار قصر بلور شوش با حضور مسوولین و خبرنگاران شهرستان شوش برگزار شده بود به بیان نکاتی در خصوص رسانه ها و صنف خبرنگاران پرداخت. پورطالب در ابتدای مراسم یاد و خاطره علی فتی خبرنگار فقید صدای کرخه را […]

به گزارش شوش۲۴، روح الله پورطالب مدیر مسوول پایگاه خبری شوش۲۴ در مراسم روز خبرنگار که تالار قصر بلور شوش با حضور مسوولین و خبرنگاران شهرستان شوش برگزار شده بود به بیان نکاتی در خصوص رسانه ها و صنف خبرنگاران پرداخت.

پورطالب در ابتدای مراسم یاد و خاطره علی فتی خبرنگار فقید صدای کرخه را گرامی داشت و برای سلامی پیشکسوت رسانه عباس کرم الهی آرزوی سلامتی نمود.

مدیر مسوول پایگاه خبری شوش۲۴ سپس در خصوص مسایل صنفی خبرنگاران سخنانی را بیان نمود و گفت: چرا باید مسوولین از خبرنگاران که مطالبه گران واقعی جامعه و بیان کننده روشنگری و جهادتبیین هستند شکایت کنند و این روزها شاهد هستیم برخی از همکاران رسانه ای با وثیقه آزاد هستند.

وی در خصوص استفاده ابزاری از خبرنگاران گفت: در سه سال گذشته نماینده شهرستان شوش و کرخه یک نشست خبری با اصحاب رسانه نداشته است و تا کنون نتوانسه است تعاملی با این صنف داشته باشد.

پورطالب افزود: شوش برای توسعه نیاز به تحول فرهنگی دارد و رسانه های شوش باید به دنبال این باشند که مجوز خود را از وزارت ارشاد دریافت کنند تا در چارچوب قانون مطالب خود را منتشر نمایند.

این فعال اجتماعی شهرستان شوش بیان داشت: اخبار ی که از شوش در رسانه ها منتشر می شود بیشتر جنبه منفی دارد و سرمایه گزاری که از خارج از شهر می خواهد وارد شوش شود و سرمایه گزاری کند، با دیدن اخبار قتل، سرقت و مواد مخدر ترجیح می دهد در شهری که امنیت داشته باشد سرمایه گزاری کند و شوش را انتخاب نمی کند.

مدیرمسوول شوش۲۴ در ادامه گفت: با توجه به اینکه خبرنگاران تنها قشری هستند که هجمه های متععدی به انها وارد می شود ولی اکثر بیکار هستند، و مسوولین محترم فکری به حال مسکن، اشتغال و بیمه خبرنگاران کنند.

وی در پایان از همه مسوولین که تدارک مراسم روز خبرنگار را دیده بودند تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه : http://shush24.ir/?p=13260

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

[poll id="2"]