رئیس اداره کار شوش:

حقوق همه کارکنان پایگاه‌های جهانی شوش و چغازنبیل واریز شد

  • کد خبر : 11778
  • 09 دی 1401 - 15:01
حقوق همه کارکنان پایگاه‌های جهانی شوش و چغازنبیل واریز شد
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش گفت: حقوق همه کارکنان پایگاه‌های جهانی شوش و چغازنبیل تا آخر شهریور سال‌جاری واریز شده است.

مهدی عبدالخانی در گفت‌وگو باخبرنگران اظهار کرد: حقوق همه کارکنان پایگاه‌های جهانی شوش و چغازنبیل تا آخر شهریور سال‌جاری ماه به ماه بر اساس نرخ ۱۴۰۰ واریز شده است.

وی گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری با تبدیل وضعیت از کارت کارگری به شرکتی (تحت نظر شرکت توسعه گردشگری ایران) حقوق‌ها به صورت رقم ثابت تا نهایی شدن قراردادها واریز شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش به پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکل کارکنان پایگاه‌های جهانی اشاره کرد و افزود: ما به التفاوت ماه‌های گذشته (فروردین ماه تا شهریور ماه) پس از پیگیری صورت گرفته در سطح شهرستان و وزارت به حساب کارکنان پرداخت شد.

عبدالخانی بیان کرد: تنها مشکل باقی مانده نحوه انعقاد قرارداد است که مشمول ۷۹۰ نفر در سطح کشور است که این امر در کمیسیون کارگری مطرح شده و با اداره کل تعاون کار استان خوزستان و وزارت میراث فرهنگی مکاتبه‌ای انجام شده است.

وی از پیگیری‌های مستمر نماینده مردم شوش در مجلس در سطح ملی و استانی برای رفع مشکل کارکنان پایگاه‌های جهانی شوش، چغازنبیل و هفت‌تپه تقدیر و تشکر کرد و گفت: انتظار می‌رود ادارات کل میراث استان‌ها پیگیر مطالبه کارکنان خود باشند تا هرچه سریع‌تر مشکل آنان برطرف شود.

لینک کوتاه : http://shush24.ir/?p=11778

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

[poll id="2"]