سرگرد پاسدارابراهیم نیا:راهیان نور به مثابه یک برنامه فرهنگی_ تربیتی است

  • کد خبر : 10569
  • 24 اسفند 1400 - 16:58
سرگرد پاسدارابراهیم نیا:راهیان نور به مثابه یک برنامه فرهنگی_ تربیتی است
فرمانده بسیج دانش آموزی شوش گفت: جامعه ایرانی تنها با ذخیره فرهنگی و معنوی خود توانسته است بر بسیاری از بحران ها و مصائب غلبه کند.

به گزارش شوش۲۴، سرگرد پاسدار محمد ابراهیم نیا فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شوش در گفتگو با خبرنگاران گفت: ویژه برنامه راهیان نور که صبح دوشنبه ۲۳ اسفند در یادمان فتح المبین این شهرستان برگزار شد ماحصل تلاش ها و برنامه ریزی های سه هفته ی اخیر حوزه بسیج دانش آموزی و ناحیه بسیج شوش بوده است.

وی افزود: راهیان نور از جایگاه فرهنگی و اجتماعی ارزشمند استراتژیکی برخوردار است و با توجه به ابعاد معنوی، فرهنگی، زیارتی و گردشگری خاص دارای ظرفیت های منحصر به فردی می باشد.

فرمانده بسیج دانش آموزی شوش تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که ذخایر فرهنگی بر جای مانده از شهدا و رزمندگان، موقعیت ها و مناسبت های دفاع مقدس که بخش مهمی از دستاوردهای این سرزمین را تشکیل می دهند که ابعاد راهیان نور چه تاثیرات مثبتی بر دانش آموزان خواهد گذاشت.

سرگرد پاسدار ابراهیم نیا خاطر نشان کرد:دینداری، سرمایه اجتماعی، هویت اسلامیایرانیخانواده گرایی، ساده زیستی و الگو گیری از شهدا از تاثیر گذاری های مثبت راهیان نور می تواند باشد.

وی در پایان تاکیدکرد: در کل می توان از راهیان نور چنین استدلال کرد که در طول برگزاری این اردوهای راهیان نور نگرش دانش آموزان بر اثر عوامل شناختی،ارزشی و رفتاری تغییر می کند.

لینک کوتاه : http://shush24.ir/?p=10569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

[poll id="2"]